Friday, September 13, 2013

MEREKALAH KEKUATANKU

FAMILY...
Apa yang saya lakukan sekarang ni adalah untuk kerana Allah yang utamanya dan juga kerana  anak-anak, merekalah kekuatan saya sebenarnya....
Saya sentiasa berdoa kepada Allah semoga anak-anak saya Aisyah IIlyani, Adieb Iqball, Aqill Wazif dan Amni Wadhihah memperoleh kejayaan  di dunia dan di akhirat, menjadi anak-anak yang soleh dan solehah, diperelokkan tingkah laku... ini adalah doa-doa yang saya percaya seringkali di doakan oleh kedua ibu bapa kepada anak-anak mereka 

Aqill sampai hari ini, lagi 6 hari nak menyambut ulangtahun ke 5..kalau tidur mesti nak hisap jari
My lillte kid semasa berusia 2 bulan
sumber inspirasiku 31 Ogos 2013 - Dhe Rhu Resort Kuantan
bersama sepupu mereka
puncak gunung - cable car Langkawi
Underwater World - Langkawi, Disember 2012
The Baron Resort, Langkawi - Disember 2012


No comments:

Post a Comment