Saturday, August 24, 2013

SERONOKNYA BERBISNES DENGAN HI-O

Salam.....

Sedar tak sedar dah sebulan saya menjadi family HI-O dan telah dilantik mejadi Sales Manager yang sah. Jangan tak percaya bonus pun dapat walaupun baru sebulan join HI-O,
siapa nak bagi kita duit kalau duduk sahaja kan...tapi sekarang sangat mudah sambil-sambil mengadap laptop update sikit-sikit blog,facebook ada je yang bertanya di alam maya ni dan beli produk kita...

bonus yang saya dapat pada bulan Julai 2013

Bila kita dah join MLM the most importat ialah kita tengok siapa leader n mentor kita sebab merekalah yang akan membawa kita untuk lebih berjaya dalam bisness ni. Sepupu saya Madeena Yahya yang telah membawa saya ke dunia bisness ni dan kami adalah dibawah Hanishaiziprotege iaitu pengasas group GLAM (Green Leader Academy Malaysia).

last 2 day with Hanis Haizi....tuition class at GLAM

small o gruop after class

So bila kita pilih group yang betul,insyaallah leader n mentor tak akan tinggalkan kita bersendirian dan terkontang-kanting...mereka akan bawa kita sama2 mereka mengecapi kejayaan..pokok pangkalnya kita nak ke tak buat sebab tak de  rezeki datang bergolek right??

Macam saya menetap di Temerloh dan seorang guru, every saturday night akan pergi ke GLAM, TTDI untuk attend free class....balik sekolah pada hari Jumaat akan bersiap-siap bersama suami dengan 4 orang anak akan bergerak ke  KL at 8.00pm mesti sampai GLAM...letih??? tiada sebarang alasan untuk kita berjaya



Walaupun baru sebulan menceburi bidang ini tapi rasa seronok n enjoy sangat,,,dan mengubah diri saya menjadi sangat POSITIF kerana di GLAM semuanya dikelilingi dengan AURA POSITIF
Wassalam...Nurul Huda Zakaria



No comments:

Post a Comment